Arriba una setmana més la Roda de Test. Aquesta setmana tenim de convidat un dels jugadors més experimentats del primer equip, un dels puntals i una de les millors esquerres de la categoria... Efectivament, es tracte de Jordi Salés. Així doncs, us deixem amb l'atacant rodenc:
Nom: Jordi Salés
Edat: 28
Equip de futbol preferit: F.C.Barcelona
Quin és el teu jugador preferit: Patrick Kluivert. Actualment cap en concret.
Una cançó: Pels que em coneixeu... sabeu que la música no és el meu punt fort.
Una Pel·lícula: La que toqui veure en el moment... m'adapto a tot.
Un Lloc: Molts... m'agrada viatjar sempre que puc.
Plat de menjar preferit: Cap en concret... sóc de provar coses noves.
Un hobbie apart del futbol: Estar amb els amics en general.
Quin jugador del CE Roda t’ha marcat més o en tens un bon record: De tots en tinc un bon record. En el futbol es fan moltes amistats.
Quin entrenador del CE Roda t’ha marcat més o en tens un bon record: Carmelo Delgado quan vaig començar a jugar a futbol. Alfons Codinach a l'etapa Juvenil i Parrés per confiar amb mi pel primer equip.
En cas de ser jugador, tens algun ritual/mania abans dels partits? Sortir últim al camp.
Recordes algun gol especial que hagis marcat? Ara mateix... l'últim que he marcat, contra el Campdevànol de falta.
Vas sovint a veure el 1er equip? Si, sempre.
Coneixes les xarxes socials (Facebook i Twitter) del Club? Si
Les utilitzes/visites? Valoració de les xarxes socials? Si. La valoració és molt bona, felicitar a la gent responsable de les xarxes socials per la dedicació i feina ben feta.
El millor racó de Roda de Ter: La "muntanyeta" per desconnectar.
El millor record relacionat amb el CE Roda: Els ascensos aconseguits amb el Juvenil i el Primer Equip.
Una anècdota divertida relacionada amb el CE Roda: Als vestuaris hi ha moltes anècdotes... Millor que es quedin allà... jajajja
Una frase/lema: El que no vulguis per tu, no ho vulguis per ningú.
Completa la frase: Per mi el CE Roda és…. El meu club.
Explica’ns el primer acudit que et vingui el cap: No tinc gaire "xispa" per explicar acudits, per tant deixem-ho...
Comentari Lliure: Entre tots/es aconseguirem els objectius marcats!!
Moltes Gràcies Salés per dedicar-nos una part del teu temps. Des d'aquí animar-te a tirar endavant amb els objectius marcats. Partit a partit, segur que ho aconseguireu! SORT !